JOSEPH MURHPY - BİLİNÇALTININ GÜCÜ

Sevdiğim bir kitaptan kısa özetler oluşturacağım  sizlere...
bir adam hasta ve çeşitli doktorlara gidiyorlar öleceğini ve bunun kısa sürede gerçekleşeceğini söylüyorlar adam iyileşmek için hiç çaba sarf etmiyor tabiri caizse öleceği günü bekliyor yaşama tutunmak adına hiçbir etkinlik yapmıyor neyse bu durumu oğlu fark ediyor oğlu diyor ki baba aynı durumu yaşayan biri daha varmış o bi büyücüye gitmiş ve ona bir yüzük vermiş adam iyileşmiş bende bunu duydum senin için bende aynı büyücüye gittim banada senin için bir yüzük verdi ve bunu parmağına taktığında iyileşeceğini söyledi sağlığına kavuşacağını söyledi dedi oğlu adama yüzüğü veriyor adamda takıyor gün geçtikçe adam iyileşiyor kimse bu değişime inanmıyor öleceğini beklerken adam resmen tekrardan hayat buluyor doktora gidiyor adam sağlık bilgisini öğrenmek için doktorlarda inanmıyor adama çünkü adam eski sağlığına kavuşmuş bir hal alıyor. Sonra eve geliyor ve oğlu diyor ki baba ben sana birşey itiraf edeceğim babasıda söyle diyor aslında o yüzük şifalı veya yararlı değildi ortada sana bahsettiğim gibi bir büyücüde yok sana verdiğim yüzüğü ben sokaktaki taştan yaptım aslında sen o yüzüğün seni iyileştireceğine inandın ve kendine güvendin ve sağlığına kavuşacağına şüphe etmedin bunu sen başardın ne taş ne de büyücü😌

Ve size kitabı anlattım umarım seversiniz ve kendiniz de bizzat alıp okursunuz bu kitabı ....




Yorumlar

Popüler Yayınlar