HAFTA KAPANIŞI - VİCTOR HUGO - NOTRE DAME'IN KAMBURU

 


Zaman çok hızlı değil mi ? Bu haftanın da sonuna geldik. Umarım iyi geçmiştir, benim çok dolu geçti final haftası bomba gibi geliyor. Neyse geçecek ! sağlık olsun yeter ki diyorum. Kitap, kahve ve frambuazlı cheescake görsel şöleni ile başbaşa bırakıyorum efendim iyi akşamlar dilerim. *-*

Dünya klasikleri'nin en çok okunan yazarlarından biri olan Victor Hugo'nun Notre Dame'in Kamburu kitabı... konuşacak ne çok konu var bu kitap hakkında... size kısa bir alıntı yazacağım düşünceleriniz nedir ? 

''Bu yumuşak başlı, dindarmış gibi görünen hükümdarın saltanatında, darağaçları asılmış insanlardan çatırdıyor, kütükler kandan çürüyor, mahpushaneler aşırı dolu mideler gibi çatlıyor. Bu kralın bir eli alıyor, öbürü asıyor. Soylular saygınlıklarını yitiriyor, fakir fukura ise durmadan yeni yükler altında eziliyor. Tahammül edilecek bir kral değil. Ben bu hükümdarı sevmedim.''


Yorumlar

Popüler Yayınlar